Saturday 9 August 2014

"Hari Boikot McDonald Malaysia"


"Hari Boikot McDonald Malaysia"
 Assalamualaikum

~Video Kempen Boikot McDonald~

"Action Speak Louder Than Word" Ungkapan yang menyentuh perasaanku. Saya berasa berasa bersyukur sebab rakyat Malaysia telah memberikan sokongan kepada Palestin. Rakyat Malaysia bukan sekadar mengatakan I'm Support Palestin namun turut melahirkan perasaan itu dalam bentuk perbuatan. Agak-agak rakan semua kenapakah saya nak cerita tentang Malaysia ni? Hebat sangat ke Malaysia ni?

Hurm.. Mestilah hehe :) Saya ingin melahirkan rasa kasihan dan dukacita terhadap saudara kita di Palestin yang telah berjuang sejak tahun 1948. Saya juga turut rasa rendah diri kerana semangat juang mereka sangat tinggi berbanding diri saya yang kecil ini umpama langit dan bumi. Jauh tu. Bilakah saya akan sampai ke tahap mereka? Doakan saya tau supaya dapat bersama-sama mereka berjuang untuk ISLAM! XD

Just for beginner, saya hanya mampu untuk tolong dari segi untuk menyekat ekonomi Zionis ini! Bukan saya sahajakan? Anda semua mestilah turut bersama-sama sayakan :) Follow me -->> I'm Loqman Bin Norazman From Malaysia and #SupportPalestine. Warna biru tu korang tukar dengan apa yang sesuai tau. Lagi satu kita boikotlah barangan mereka! 

Ishh.. jauh dari topik lak hehe. Ini adalah langkah yang telah diambil oleh rakyat Malaysia. Okay, yang tak tahu lagi. Mari dekat-dekat sikit :D First step yang kami buat ini lah memboikot barangan Zionis ni. Ini yang agak rare sikit bagi saya tapi saya bangga dengan mereka yang membuat perkara ini. Hari Boikot McDonald Malaysia ! Saya tabik kepada mereka semua dan kita juga mesti sokong mereka. 
  • Bermula 8 Ogos 2014
  • Jam 7 pagi hingga 7 pagi esoknya (24 Jam)
  • Boikot McDonald’s Malaysia bermula Jumaat sehingga Zionis Israel seratus peratus keluar daripada Palestin
Mulakan perkara yang sedikit tetapi berterusan (istiqamah) :) Keep our promise that we will free Palestine! Share to all your friend about this thing.

No comments:

Post a Comment