Wednesday 10 September 2014

Cabaran 30 hari : Hari 9 - 5 Perempuan Yang Menarik Perhatian Anda

Assalamualaikum

Hi semua .. Apa khabar hari ini? Saya harap semuanya sihat-sihat belaka. Haha. Okay lah sori lambat update hehe. Cabaran kali ini paling seronok gak lah. 5 perempuan yang menarik perhatian anda. Huhu susah jugak sebenarnya tapi bukan cabaran lah kalo senangkan? 


Suka moment kat atas tu hehe. If in reality really happen its going to be fun. Ini antara perempuan yang saya suka. Jangan fikir lain pulak tau. 

5 Perempuan yang menarik perhatian Loqman :
  • Perempuan yang boleh jadi isteri dan ibu yang terbaik untuk saya
  • Perempuan yang saya boleh share everything termasuk personal saya
  • Perempuan yang mampu buat saya tersenyum walaupun saya dalam kedukaan
  • Perempuan yang gila-gila jugak lah sebab boleh buat ketawa dan tersenyum dengan perangainya
  • Perempuan yang menjadi puteri dalam hati saya haha.
Senarai je lebih kan. Insya-allah saya akan jadikan diri saya lebih baik untuk dapat perempuan seperti ini. Doakan yang terbaik untuk saya ;) Actually dah jumpa dah tapi entah lah haha. Cuba teka siapa? Jeng-jeng .. Follow blog saya tau untuk new update :D

3 comments:

  1. amboi...semoga jumpe jodohnya k..singgah cn
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. dah jumpe belum ni?? smoga cepat2 ke jinjang pelamin.. baru jugak meh lah jemput singgah http://hidayuayumie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mudah-mudahan Loqman jumpa jodoh dengan perempuan yang memiliki ciri-ciri dinyatakan. Amin.

    ReplyDelete