Saturday 27 September 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 27 - Mood Anda Hari ini

Assalamualaikum

Hehe. Anda semua apa khabar? Hope sihat-sihat tau. Firstly,saya nak minta sangat-sangat dah lama tak update cabaran 30 hari ini. Sori tau kawan-kawan huhu. Cabaran-cabaran yang lepas saya tak dapat nak buat tau :)

Sebelum saya share mood saya, mood kawan-kawan macam mana? Hehe hope happy gud lucky lah ;) Haha.. saya happy sangat hari ini. Tahu tak kenapa? Hari ini kami semua tingkatan 5 ada Majlis Graduasi. Hah! seronok sangat dapat graduate sebab kami akan tamatkan zaman persekolahan yang amat best ini. Huhu tapi sedih gak lah nak tinggalkan sekolah. Tapi tak apa lah. Be strong lah!

Nak share lah some picture. Sori kalau tak lawa tau.

Bakal-bakal pemimpin terhebat!

Aik? Selfie sikit :)

Haha inilah saya tau. Memori terungkap oleh gambar. Mood saya hari happy tau. Follow my blog for more update and you all my friendz. 

2 comments: