Monday 8 September 2014

Cabaran 30 Hari : Penting Ke Pendidikan bagi Loqman

Assalamualaikum

Sorry lah saya lambat update cabaran ini. Patutnya semalam saya update. Hehe biasa lah buzy study konon nya. Okay,pendidikan ini penting ke? Kalo tak belajar mati ke? Huh! dahsyat soalan tu. 


Haha. Kelakar lah tengok komik macam ni. Ishh.. kesianlah budak yang belajar tu. Saya kalo dalam keadaan mereka pun mungkin macan tu jugak haha. Ni contoh pengajaran dalam kelas. Sapa yang nak keadaan macam ni? Senyum kan diri anda... 

Pendidikan ini mestilah penting. Kalo kita tak belajar macam mana nak pandai kan. Tapi saya ni tak lah arif macam budak genuis. Hehe teringin gak nak jadi macam budak tu. Saya sekarang tengah SPM. Bak kata orang calon SPM 2014. Pray for me tau. Dah macam-macam peperiksaan saya hadapi. UPSR, PSRA dan PMR. Huhu susah gak lah. Alah bisa tegal biasa. So, hard for it!

Sedar tak sedar nanti lagi berapa bulan je saya akan tinggalkan alam persekolahan huhu. Mesti saya akan rindui memori itu. Bajet cakap je rindu ke saya nanti? Hehe.. So, wat kawan-kawan semua jom kita belajar tau. Pendidikan itu penting tau. Ingat tau untuk follow blog saya supaya ikatan kita kekal terjalin ;)


2 comments:

  1. Goodluck =) All the best dalam SPM nanti yee

    ReplyDelete
  2. hiksssssss tapi cikgu dolu dolu lagi garang tau ...cikgu sekarang semer sangat baik

    ReplyDelete