Saturday 19 July 2014

Affordable online shopping

Affordable online shopping

Assalamualaikum 

Hi guys :) Korang dah beli baju raya? Saya dah beli kot.. Excited sangat nak raya katanya lah >< tapi tahun ni raya saya tak dapat nak enjoy sangat huhu. SPM is just around so kena lah study banyak-banyak. Tak boleh nak main-main lagi dah. This year I have got 3 pair of baju raya. Banyak tu tapi tak tahu bila nak pakai baju tu semua. Thanks to my umi for buy that for me. I love my umi so much 

Okay. Kat sini saya just nak share one website that you can buy your baju raya, kasut raya, gym equipment dan sebagainya dengan harga yang berpatutan. Dan untuk yang rasa dah terlambat untuk beli semua tu haha. First time see this website, I can't believe that the price was cheap. But that the true. 

For everyone love shopping this will be the website you will always like it. Anda bole beli a lot of thing with low bajet hehe. It's the exactly the website you will always find. For those love sport also can get your jersey and gym equipment here too.





Saya just share je but for you to buy it's up to you. I hope you all can get a benefits from this. Don't forget to share with your friend :) 
"Sharing Is Caring" Also remember this, sambil rakan-rakan membeli tu ingatlah saudara kita yang kurang berkemampuan dan yang sedang menderita dalam peperangan. So, menderma lah untuk kita sama-sama membantu saudara kita di sana.You can check this below url to help them.


"What We Give We Get Back" Kehidupan ini ibarat roda yang mana kadang kita berada di atas dan kadang kita berada di bawah. Maka, saat kita di atas bantu saudara kita yang di bawah.






No comments:

Post a Comment